Monday, December 18, 2017

December 2017- Hari yang sukar

Disember 2017 bermula dengan baik.. tak kira girangnya saya. Hujung bulan akan sambut Hari kelahiran saya.

8 Disember lalu semasa di pejabat saya Ada bertanya pada staff samada esok sabtu Hari bekerja atau tidak.. Ada yang kata ya Dan Ada yang kata today sambil berseloroh.

Tanpa di duga.. memang benar esoknya yang berseloroh itu memang bercuti kecemasan.

Episod ini berlarutan hingga ke Hari ini, dah masuk 10 Hari. Hanya saya yang tahu apa puncanya.

Berita dari pejabat pentadbiran Hari ini memang sukar Saya terima. Saya berdoa agar Ada perubahan keputusan.

Kami memang sangat akrab bukan saja sebagai pekerja Dan boss tapi lebih dari itu.

Saya berdoa agar keadaan kembali normal. Pekerja yang baik terlalu sayang untuk saya kehilangannya.

Saya akan terus menulis apa yang saya ingat selama tiga tahun saya mengenalinya..

Salam sejahtera utk Hari ini.

No comments:

Post a Comment