Thursday, January 18, 2018

Niat Dan Nazar Di Al Haram

Hanya ini hadiah yang terbalik setakat hari ini. tak boleh diganti  dengan apa apa pun. Terimalah sayang. Terimalah dengan hati terbuka. Doakan orang sehat sahaja disini.

Aku pun tak mahu memaksa sesiapa. Tapi di dalam hati aku, aku tahu apa yang aku mahu.

Niat Dan Nazar yang di lafaz di tanahair sudahpun aku sempurnakan. Hanya Allah yang akan tentukan. Moga dimakbulkan.

Tinggal satu malam saja lagi aku akan bermukim di Al Haram. Hanya tinggal 5 waktu wajib saja yang berbaki.

Segala pujian untukNya. Semoga dia makbulkan segala permintaan dan doaku.

Kiranya benar itulah yang telah tertulis, aku terima dengan redha. Janganlah di ainaya, di paksa, di biarkan, dicederakan, dihina, dicaci, atau di benci kamu akan dia.

Aku doakan yang terbaik saja kalau begitulah Akhirnya.

Salam dari Mekkah Al Mukkarammah.

No comments:

Post a Comment